Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Anna Danielsson - 19 oktober 2007 17:56

Hoho, sådär ser jag ut numera! (Och nej, jag har inte cancer på hakan, det var smuts på kameralinsen.)


Emelie Peee tonade alltså mitt hår igår kväll. Innan färgen hade torkat såg håret KNALLORANGE ut så jag var smått skeptiskt, men jag gillar det mer och mer :D Wiiie. Nu har jag iaf provat på att vara redhead, kanske inte min hårfärg egentligen men wtf ^^


Vi drog igång EOS-projektet i skolan idag, som ska vara i en vecka. Hela Estetiska Programmet (Bild, musik, dans och teater) jobbar tillsammans i mixade grupper och ska på en vecka planera och verkställa ett stooort konstverk som ska innefatta teater, musik, ljudeffekter m.m Alltihopa kommer äga rum i Brinkenhuset i Skellhell på torsdag förmiddag, kom dit och titta :)


Årets tema är "Art Comes Alive", och varje grupp fick två konstverk var, och välja ut ett av dem som vi skulle inspireras av. Vi valde en målning som hette "Gatornas Mystik & Melankoli" eller nåt sånt, vill ni se resultatet så får ni komma och kolla ^^


IKVÄLL ÄR DET GYMNASIEFESTEN i Novas gamla lokaler, peppaaah ^^ Synd bara att det ligger i en jävla källare i Malmiahuset där det inte ens finns täckning på mobilen xD

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards