Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Anna Danielsson - 6 oktober 2007 18:19

Vem fan behöver egentligen ett socialt liv när man har dator?


Nä, det där lät bara tragiskt men whatever. Ikväll ska jag vandra med hunden och...inget mer, typ. Ska upp och sälja tidningar imorgon bitti, är inte pepp på jobb men däremot på pengar. Om jag är en duktig hest kan jag faktiskt tjäna en tusing extra i månaden :O


Jag SKA förövrigt köpa en Canon EOS 400D, så fort som möjligt :D Lär ju bli lite pank men det får duga.


NU ska jag ta mp3:n och hunden och gå ut och vandra på Sunnanås mörka gator -.- Hejdå

Av Anna Danielsson - 6 oktober 2007 12:00

Faktiskt lite småläskigt igår.


Jag var med Frida och Linnea i Niklas lägenhet vid Norrvalla, och for hem vid 1-tiden. När jag kör ner mot stan från rondellen vid Statoil och E4 norr så märker jag att en bil typ krypkör bakom mig, jag typ "Wtf, varför kör han inte om när det är tvåfiligt och folktomt?" På Viktoriabron körde han iaf om, och jag fortsatte köra hemåt.


På Skråmträskvägen nedanför Campus märker jag att samma jävla bil ligger bakom mej igen (billyktorna lyste olika starkt så man kände igen bilen) och jag typ "jaha." Jag svänger upp mot Sunnanå, bilen är efter, också svänger jag in på Lantmannagatan (den långa vägen uppe vid Sunnanåskogen), bilen fortsätter upp mot Travet. När jag är typ halvvägs på Lantmannagatan (som var helt folk/biltom) hem så ser jag biljäveln köra ikapp mig igen, han hade alltså vänt om och svängt in samma väg som jag. Jag kör ner på min gata och vänder mej om, då ser jag att den jäkla bilen ligger och krypkör bakom några träd uppe på Lantmanna för att typ gömma sig och se vart jag ska - sen kör bilen in på min gata, fast andra vägen så han kommer runt till mitt hus. Jag typ "wäää" och panikade in i huset :P Småläskigt.


För övrigt var det dock trevligt igår ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards