Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Anna Danielsson - 2 oktober 2007 23:07

Jag har helt seriöst varit halvdöd halva den här dagen. Vaknade av väckaren klockan 7 efter alldeles för få timmars sömn men somnade om och tog mig upp först 8 - alltså kom jag försent som vanligt.


Det första jag gjorde när jag kom till skolan var att sparka in smalbenet i moppens kick-pedal eller vad det heter, SMÄRTA. När jag trullade in på mentorstiden ("klassens planeringstimme", typ) som var första lektionen för dagen insåg jag att jag trots min sena ankomst inte hade missat speciellt mycket eftersom hela klassen + alla lärarna satt och pratade om sprängda hamstrar. Alltså, fråga inte ens.


Jag somnade typ minst en gång på varje lektion hela dagen, förutom gympan. Det var basket som spelades enbart med våld, riktigt kul fast inte för alla kanske - Linnea och Eric snubblade över varandras fötter i full fart i slutet av lektionen, Linnea föll och brakade rakt in i ribbstolarna med huvudet först. Seriöst, jag trodde att hon bröt nacken och dog :O


Sen var det Avancerad Bild, och därefter hem och stressa till orkestern. Efter orkestern hem igen och stressa ännu mer, eftersom det var konsert med Jens Lekman på Pinkerton. Mitt i veckan, why? Hur som helst, det var en del folk där, Jens Lekman var faktiskt bra och det var allmänt trevligt. Amanda, Erika och Frida införskaffade även varsin signerad skiva.


Nu funderar jag på att prova på något nytt och revolutionerande - att sova ett lite större antal timmar än vanligt. Har inte testat det på länge, så godnatt.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards