Alla inlägg under juni 2007

Av Anna Danielsson - 6 juni 2007 16:31

"Oh you stupid thing"


Nu har jag varit oambitiös ett tag, så här kommer ett inlägg of doom.


Först ska jag offentliggöra att jag har SOMMARLOV. Skolavslutningen var igår, efter prat och körsång i aulan bjöds vi på fika och en småspårad tipsrunda i Estethavet tillsammans med alla andra bildare. Efter tipsrundan var det klassfoto och därefter hejdå för i år. Småtragiskt, men vi ses i höst :)


Efter skolavslutningen for vi en massa folk till bryggan i stan och åt glass - för många folk visade det sig, eftersom bryggan kajkade och höll på att välta o.O Jag blev BLÖT. Efter en stund drog några hem, då for jag, Linnea, Emelie Peee, Kajsa, Sara, Norsjö och Larry hem till Emo och hade saftkalas på hans balkong. Muy trevligt ^^ Dock bröt några MINST sagt hetsiga debatter ut vid bordet mellan Emo, Emelie Peee och Linnea, gällande bland annat EU :P


Om man ska sammanfatta helgen som varit så hade vi klasskväll med marshmallows-grillning, kubbspel och brännboll i fredags, skitkul även om alla utom jag, Amanda och Simon bangade tältningen med argumentet att det var för kallt :P Ohärdade människor! I lördags var jag, Amanda och Frida hos Emo och såg Alien 2.


Idag har jag inte gjort ett piss, förutom att vandra i skogen med min hund - iförd shorts och flipflop-tofflor. Smart drag, då vi inte ens hade vett att gå på någon skogsstig. Mina ben är sönderbitna av mygg, knott och diverse andra oidentifierade flygande objekt, jag har rivsår överallt från trädgrenar och Creative-hörlurarna till min NYA MP3 fastnade i en gren så den ena luren revs loss :'( Nu måste jag köpa nya - redan. Sen höll jag på att plurra i en bäck, eftersom Mio hoppade rakt in i mina ben så jag höll på att falla.


Ikväll ska jag vara med Linn och Linnea, skulle jag tro.


BTW, GOOD NEWS SOM JAG HAR GLÖMT ATT BERÄTTA :D Jag har fått sommarjobb på Skellefteå Ridklubb, och MVG I ENGELSKA! JA, jag är glad.

Av Anna Danielsson - 1 juni 2007 12:40

IDAG, mina damer och herrar, är det EXAKT TVÅ VECKOR tills jag, Amanda och Emo drar till Finland och ser Tori Amos :D Nah, det kommer rocka! Sen blir det tydligen semester för vår familj i alla fall, fast vi har varit i Turkiet typ nyss :O Jag är happyface, hoppas det blir Gotland! Sen är det Stadsfesten om mindre än en månad, de enda tre dagarna på året då Skellefteå är riktigt jävla kul ;)


Har en till sak eventuellt inplanerad också, jag och Mio ska upp till Evelina i Gällivare tillsammans med Mimmi och Benjy i slutet av augusti :D Om min ADHD-hund överlever tågresan dit, det vill säga. Isåfall ska vi på något sätt trycka in oss tre människor och fyra hundar (Mio, Benjy, Nova och Nelly) hos Evelina, och kanske gå ett träningsläger. Det vore svinskoj :D Den här sommaren kommer nog äga trots allt, fattas bara sommarjobbet som jag förhoppningsvis får :P


Vi hade svenskaredovisning idag och folk hade valt ämnen om allt från franska kloster, giftormar och Edgar Allan Poe till japanese street fashion, Slipknot och psykopater. Nu är det en dag kvar i skolan :O


Ikväll är det tältning med klassen :D BE THERE, Es1B! Kyrkholmen klockan 7, kul att vi typ valde kallaste dagen hittills också :P


I eftermiddag ska jag typ lägga ett spår med Mio i skogen, om jag ids. Eller så går vi bara ut och tränar nåt random :P

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards