Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Anna Danielsson - 21 juni 2007 23:48

 "I am a lump of jelly - I'm a dead fish"


Imorgon är det midsommarafton, jag och Emelie Peee ska till Emos stuga, slagga där och...spela kubb? ^^ Det blir säkert trevligt, hursomhaver. Stugan ligger i något ställe som heter Piptjärn, utanför JÖRN. Visar jag inga livstecken innan söndag så har jag avlidit av The Shining-syndrom a la Jack Nicholson.


JAG VET INTE VEM JAG SKA DÖDA, men jag håller typ på att bli sjuk/förkyld, trodde inte att mitt annars rätt biffiga immunförsvar skulle svika mig men med en massa folk som är halvsjuka och som jag umgås rätt frekvent med så får jag möta mitt öde -.- Jag är för tillfället typ...djupfryst och misstänker att det bor något i min hals.


WHATEVER, glad midsommar, nu är det snart vinter igen. Fast innan dess tänker jag btw dra till Pite Dansar och Ler och se Anna Ternheim :D Två av mina favvoartister på samma sommar vore inte helt fel, skulle kunna dissa Stadsfesten för den saken ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards