Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Anna Danielsson - 14 juni 2007 20:07

MINA DAMER OCH HERRAR 26 TIMMAR TILLS JAG SER TORI AMOS LIVE!!!


Amanda och Emo slaggar här inatt eftersom vi far rätt ruggigt tidigt imorgon bitti, så natten lär bestå av Mario Kart ^^


JAG KÖPTE NYA KLÄDER IDAG! Det är revolution, eftersom jag aldrig orkar handla i Skellefteå. Dessutom dissade jag för en gångs skull H&M och shoppade på BikBok istället.


Nu är det soligt ute, för första gången på två dagar :O När jag moppade hem för nån natt sen var det bara 4+ ute, jag dog. Vid det tillfället kändes det lite "Växthuseffekten my ass".


I veckan hoppas och tror jag att klassen ska umgås, jag saknar alla Es1B:s flumbarn :O Sen har jag inte så jävla mycket mer planerat förutom sommarjobb i augusti och semester nån gång (ingen vet vart.) Entertain me? :O Iofs, det är ju STADSFESTEN snart, även om artistutbudet är pinsamt så är det alltid partystämning i stan och karuseller :D Wiiie!


WELL WELL, nu hoppas jag att Emo och Amanda släpar sina arslen hit nån gång -.-

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards