Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Anna Danielsson - 19 juni 2007 23:07

"I may just be closer to the sea of frozen words" 


Jepp, ni hörde rätt - demolerad TV. Idag har jag på något mystiskt vis fått vår TV (den gamla halvskabbiga som tur var) att braka i golvet, har inte ens testat om den funkar men jag antar att den inte gör det. Jag hade nördat Tales of Symphonia och gick fram och stängde av Gamecuben, vände mig om mot datorn, hörde ett jättebrak, snurrade runt och såg att TV:n har gjort magplask rakt ner i parkettgolvet. På något mirakulöst vis sprack inte TV-skärmen, däremot blev det repor på både den och golvet = Lycklig mamma och pappa. Jag tror att jag kommer få ersätta TV:n, och isåfall förstörs mitt liv eftersom jag då kommer att ligga back på pengafronten även efter sommarjobbet. In that case ska jag tigga om att få skippa att följa med på semester i sommar istället, hellre missad semester än totalpank. Det kommer ju inte ens studiebidrag på sommaren O_O Men allvarligt talat, det ska vara mig till att lyckas paja en TV utan att peta på den! Alla elektroniska saker avlider i min närvaro ._.


HOWEVER, jag har även varit på körkortsteori idag, en trevlig sak åtminstone ^^ Eller, den cirka fyra timmar långa kursen var inte trevlig, däremot det faktum att jag nu kan övningsköra om typ tre veckor.


PS, EMELIE PEEE, HAR DU DÖTT DÄR UTE I VILDMARKEN? Ingen aktivitet på Apberget, MSN, bloggen eller svar på SMS :O Fy skäms!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards