Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Anna Danielsson - 9 juni 2007 15:21

"The moth don't care when he sees the flame, he might get burned but he's in the game, and once he's in he can't go back, he'll beat his wings 'til he burns them black."


The Moth är bra, därav citatet :D


HUR SOM HELST. Jag har köpt nya hörlurar, så jag är happyface (lyckades ju rippa sönder dom gamla i skogen.)


Igår var det party partaj på Kyrkholmen/Nordanå, hela stan var typ där och det var stundvis trevligt, stundvis drygt och konstant kallt. Man träffade en del folk, bland annat gamla classmates ^^ Den största delen av kvällen gick åt till att av okänd anledning cirkla mellan Nordanå, Bonnstan och Kyrkholmen (se karta -.-) Undrar hur många kilometer jag gick sammanlagt o.O' Sen kom en halvpackad Linnea på att hon skulle skjutsa mig på cykelstyret, det var en nära döden-upplevelse.


HOWEVER, nu ska jag ut och sola, och ikväll ska jag vara med Emo och Amanda I think ^^


SEX DAGAR KVAR TILL TORI AMOS!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards