Direktlänk till inlägg 7 juni 2007

Så det så

Av Anna Danielsson - 7 juni 2007 11:23

"We could be bouncing at the top of this cloud"


 NU JÄVLAR, JAG HAR HÄMTAT UT TORI AMOS-BILJETTERNA :D Om 8 dagar drar vi!


Igår vid tio-tiden kom jag, Linnea och Frida på att vi ville göra någonting, men nationaldag + Skellefteå = Öken! Allt var ju stängt (vilket det brukar vara i vanliga fall också, men.) Så vi drog i alla fall på stan och kollade om nåt kul hände, det gjorde det inte så vi gjorde det enda rätta - drog till Max <3. Max sviker aldrig, när alla andra hangout places har stängt så finns Max där för oss!


Hursomhelst, vi satt och lodade utanför Max och åt Delifreshmål respektive stor pommesmeny respektike cheescake, och efter tio år drog vi hem till Frida och lodade i hennes kök i ytterligare tio år! Snipp snapp snut.


Idag vaknade jag och gick med Mio till Falkträsket så han fick bada, eftersom det var snuskigt varmt. Han höll dessutom på att svälja en gammal, stenhård grillad kotlett (eller vad det nu var) som han grävde fram ur några buskar som dessutom var full med ben, som tur var hann jag bända loss den ur käften på honom :P


På eftermiddagen gjorde jag ett misslyckat försök att städa, och nu ikväll var jag ute och promenixade och våldade lite med kameran. NU ska jag sätta mig och spela Tales of Symphonia i några timmar, och börja med att kicka Celsius. BAJS!


PS, VET NI HUR MYCKET JAG VILL HA DEN HÄR KLÄNNINGEN? :(

 
 
Ingen bild

Panda

7 juni 2007 20:00

du är gammal vid det här laget va?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards