Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Hahaha

Av Anna Danielsson - 9 januari 2009 01:54

Pulka och TP är skiten :D Och Skellefteå är snyggare ovanifrån kan konstateras uppifrån halva Vitberget.


Morgonkvällen är totalt oplanerad. UMGÅS MEME ÅDEEE? Eller nåt. Nämen jag ska förmodligen jobba hos pappa (vika kartonger och arkivera papper, döden) också tänkte jag åka snowboooard. Ensam för jag utgår från att alla är panka med tanke på att Piteå blev inställt, men det gör ingenting. Jag diggar faktiskt att åka ensam med tanke på att man slipper sega pga andra.


20 DAGAR TILL STOCKHOLM NU! Lite råglad jag är.

"Jag kommer ju att vara på stan å shoppa 24/7..förutom när det är paus för festande!" Rårå said it all. Här har vi en cirka 3½ år gammal bild på mitt resesällskap. Det sämsta är att Frida & co tydligen åker hem från Stockholm samma dag som vi far dit. Faaail :P


Jag hatar det här lovet. Sämsta någonsin. Vad gör jag? Sover och sitter vid datorn. När jag lix har så sysslolösa dagar tycker jag att jag borde kunna fixa lite skoljobb istället eller så, men nä. Kvällarna är dock trevliga, blir mest filmtittande men finns ju typ inte så mycket annat att göra på vintern.


Jag är övertrött vilket märks på vad jag skriver. Tyst Anna. Ska typ slagga nu och försöka ta mig upp innan 11.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards