Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.


Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast snygg blogg trots att man är retard som jag :)


Tagga fotolektionen imorgon bitti, blir att dra till travet :D

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 19:53

HAHA ALLTSÅ SKRATTET I DEN HÄR VIDEON! :D Gjorde min kväll, jag dör, hahaha.


Brighta människor i videon för övrigt. Polacker som försöker dyka i en istäckt sjö.

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 18:06

Jag rensar i mitt rum. Snart är jag färdig med den första av mongolidhyllorna och då ska den ut. Egentligen är det fan inte värt att göra en make over med tanke på att jag lär bo hemma max ett halvår till, men jag resonerar som så att om jag rensar all skit redan nu så slipper jag göra det när jag flyttar ^^


Iaf, har rensat i mitt rum och lyssnat på oldschool-musik, till exempel den här. Älskar den, haha :D

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 15:43

90-talet <3

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 13:11

...för övrigt slår vi på stort nästa helg verkar det som :D Det är Balzac så vi måste nog dissa inget-festande-innan-Stockholm-löftet. Ryktas om förfest med 90-talstema, fan så underbart. Haha


...och nu är det INTE långt kvar till Stockholm! :D En vecka och fem dagar I think. Huvudstaden kommer inte må bra när vi är färdiga med den.

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 12:49

Gårkvällen var trevlig. Dålig film, landsbygdscruising och häng på Olles med dragna classmates.

 


Nu ska jag till Nordanå med lite klassfolk, vernissage ffs. Hoj.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards