Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Anna Danielsson - 28 maj 2007 22:34

"This is your posse bonus 'cause I like you"


Okej, jag har inte varit lyckligare på länge. Den 15 juni åker jag, Amanda (http://pandarin.blogspot.com/) och Emo (http://gva1116.blogspot.com/) till Finland, Vasa, Provinssirock och ser VÄRLDENS BÄSTA TORI LIVE :D GAGAGA, SÅ JÄVLA KUNG :D Och jag skiter i hur mycket pengar som ryker, jag är lyrisk <3 Hoppas bara hennes spelning är relativt lång!


Nu borde jag ganska hårt börja skriva på min svenskafördjupning, men palla, jag är på för bra humör XD Sen ska min designfördjupning in på torsdag och jag ids inte ens bry mig :P Varför i helvete tog jag design? Jag hatar design XD


However, jag kan snabbsammanfatta helgen. I fredags sov vi i växthuset på Emos balkong och i lördags for vi på Scharins (övergiven fabrik, världens läckraste ställe, rankat som Sveriges 2:a mest miljöfarliga plats och med tillträde förbjudet för obehöriga.) Vi sneakade however in och sen blev det att springa i panik eftersom det var några oidentifierade människor som rumlade runt där O_O Igår busade vi också lite grann och tog en promenad under Viktoriabron ("under" är en tolkningsfråga 0:)


NEJ, nu ska jag vara ambitiös. Fast jag hellre vill spela Tales of Symphonia och pawna Sword Dancer :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards